طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن

آخرین مقالات در رابطه با طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن با برترین و مدرن ترین تکنولوژی روز

طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن

آخرین مقالات در رابطه با طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن با برترین و مدرن ترین تکنولوژی روز

طراحی سایت - توسعه دهنده بک اند


توسعه وب عمدتا به دو قسمت تقسیم می شود: فرانت اند و بک اند. فرانت اند تمام آنچه کاربر می بیند یعنی تصاویر و طرح ها را می بیند و بک اند تمام منطقی است که باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد.  بک اند تمرکز بیشتری بر روی داده های تولید شده توسط کاربر دارد و از این رو برای کاربران عمومی کاربرد بیشتری دارد.

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت - توسعه دهنده فرانت اند


آیا تا به حال به وب سایت مورد علاقه خود نگاه کرده اید و از خود پرسیده اید که چرا اینگونه به نظر می رسد، چگونه دکمه ها کار می کنند یا فکر می کنید، "من تعجب می کنم که چقدر پیچیده است؟" یا " کاش می توانستم این کار را انجام دهم "؟ در حالی که طراحی وب نحوه نگاه یک وب سایت را تعیین می کند، توسعه فرانت اند نحوه پیاده سازی آن طراحی در وب است.

 

ادامه مطلب ...

طراحی اپلیکیشن - فرآیند توسعه اپلیکیشن (راهنمای گام به گام)


بسیاری از شرکت ها در تلاشند تا از اپلیکیشن استفاده کنند، بسیاری نمی دانند که چگونه یک برنامه را با موفقیت ایجاد کنند. با چشم انداز رقابتی، پیش بینی های موفقیت می تواند برای شرکت شما به واقعیت تبدیل شود. اما تنها درصورتی که توسط یک فرآیند توسعه برنامه موبایل دقیقاً پرورش یافته پشتیبانی شود.

 

ادامه مطلب ...

طراحی سایت - مبانی و اصول اولیه توسعه وب


شما احتمالاً در اینترنت در مورد چگونگی کار اساسی توسعه وب جستجو کرده اید و در کمتر از 5 دقیقه پاسخ مورد نظر خود را دریافت کرده اید. اگر فقط به همین راحتی بود ...

  ادامه مطلب ...

طراحی اپلیکیشن - جاوا یا کاتلین؟


توسعه دهندگان جدید اندروید می خواهند بدانند که برای ساختن برنامه های مدرن اندروید باید چه زبانی را یاد بگیرند. تیم های توسعه می خواهند مطمئن باشند که کاتلین تأثیر منفی بر عملکرد برنامه، توانایی استخدام مهندسین واجد شرایط یا بهره وری کلی توسعه دهنده آنها نخواهد داشت. 

 

ادامه مطلب ...